04 September 2007

Up-to-date

Yazmayalı neler oldu neler....

Öncelikle yüksek lisans tezimi bitirdim. (Evet ciddiyim) Jüridir, düzeltmesidir, bastırmasıdır, cildidir derken ODTÜ'yle ilişiğide kesip diplomamı elime aldım en sonunda. Açıkçası oldukça zorlu bir dönemdi. Juriden bir hafta öncesinde Karapınar'da bir haftalık atışlar vs. baya bi janjanlı oldu. Bir şekilde hallettik en nihayatinde.

Sonra oradan çıkınca Askere Alma Dairesi'ne bir ziyarette bulunayım dedim. Tezde bittiğine göre artık askerlik yakışır nitekim. Temmuz'un ortasında gidip Agustos celbi için başvurdum. Görevli kadın "çok geç kaldın" demek üzereyken, nisan 2006'dan beri bakaya kaldıgımı gördü. Orada ifadem alındı vs... Bir gün içerisinde askeri işlemlerim hallolmuştu ve 3 Ağustos'ta Mamak'ta sınava girmek üzere oradan çıktım. Bazen ODTÜ'nin yaptığı hatalar işe yarayabiliyor.

SAGE'den de ilişik kesme işlemlerimi tamamladıktan sonra, sırada tabiki yaz tatili var... Yaz talili görevimi de tamamladıktan sonra Ankara'da askeri hazırlıklara başladım.

Bu arada bir de veda yemeği oldu, Sakarya'daki Kumsal'da.





9 Agustos akşamı Hava kuvvetleri Levazım Yedek Subay Aday olarak Küçükyalı'daki Kenen Evren Kışlası'na katılacağımı öğrendim. O kadar "6 ay çıkar nasıl olsa" muhabbetinden sonra hafiften bir g.. oldum açıkçası. 12 ay....

Her neyse gidip teslim oldum. Bölümden Evren ve kürekten Gökhan'la beraber yaptık acemiliği. O açıdan çok şanslı sayılırım. 566'da 14. olup seçme hakkı kazansamda torbamda Ankara olmadığı için Hv.K.K. 1'inci Hv.Kv.K.Lığı Eskişehir'i seçtim. Nasılsa tanıdık yer. Askerde foto çektirdik ama soft'larını alma hakkımız yokmuş, yani yasakmış. Askerde sorgulamamayı bir nebze öğrendim sayılır. Mesela soft'u almak yasak diyince "niye" diye hiç sormadan uzaklaştım oradan :) Sonuç olarak, bir sürü anı ve arkadaş ile acemiliği 18 gün içerisinde bitirdim.

İleride meslek kur'asına tabi olacaklar danışabilirler. Yardımcı olmaya çalışırım.(kesin olurum aslında).

No comments: