25 February 2008

Fıradım nişanlandı...

Haftasonu İstanbul'a gidip, Fırat'ımın nişanına katıldım. Eskişehir soğuklarından sonra paltosuz gezmek süper geldi bünyeye. "Bostancı sahili" denen yerde güneşin altında, denizi izlerken çay içmek hakikaten güzelmiş.

Öğrenilenler:

* Trene binerken hangi tren olduğuna, ismine, nereye gittiğine ve doğru tren olduğuna dikkat et! (evet, yanlış trene binmişim, kapatalım bu mevzuyu...)

* Otobüs halt etmiş, Tren yolculuğu süpermiş. Cumhuriyet ekzpresine bindim. Hayatımda ilk kez yolculuk esnasında oturduğum yerde bacak bacak üstüne atabildim. Tam yanımda (duvarda diyelim) 220 volt priz vardı. Wireless'da varmış ama bende onu değerlendirecek ekipman yoktu. Bir de yemek vagonu vardı ki, amcamlar çilingiri kurup rakı eşliğinde istanbul'a ulaştırlar. Bunu kesin denemek istiyorum.

* İstanbul denen yerde akıl sağlığı için mümkünse araba kullanmamak lazım.
Örnek 1) Enteresandır, "Cadde" diye tabir edilen yerde, saat gecenin 1'inde sıkışık bir trafik olması.
Örnek 2) Fırat babasının avrupa tarafından "3 saatte" gelebilmesi (Ankara - Eskişehir arası otobüs ile 3 saattir, dikkatinizi çekerim). Böylece kıyafetleri babasında olan Fırat'ın nişana geç kalması.

* Fırat US'den iphone almış ve fiyatı $400 civarında. Onunla bayağı oynama fırsatı buldum. Wi-fi ile internete girmek an meselesi. Girdiğin sayfayı parmaklarınla zoom'layıp rahat rahat okuyosun. Assisted gps'i denediğimizde pek de verimli olmadığını gördük. bulunduğumuz yerin yaklaşık 100m ötesini gösteriyordu. Ama GPS olmamasına rağmen, google earth'e anında bağlanıp nerede olduğumuza dair fikir sahibi olunuyor. Navigasyon yok tabi... Nişan'da fotoğraf çektim bu aletle, çok şahane resimler değildi açıkçası ama 2MP için fena'da değildi. Bluetooth ile veri aktarımı yapılamaması çok saçma olmuş. Kısacası, kişisel tatmin telefonu diyebiliriz buna çünkü kullanmak çok zevkli, lakin özellikler bakımından N95 ile alakası yok. Kahvaltı da youtube'den "Avatar - The Last Airbender"ı izledik Orhun'la :).
Sonuç = Hoşgeldin kararsızlık...

* Bir kişi kendi nişanına geç kalmamalıdır. Garip bir durum oluyor.

1 comment:

Umit said...

Abi o konudaki en uç fantazi Haydarpaşa'dan binip Kars'a kadar gitmektir.. Yol boyu içilip güzelleşileceğini söylememe gerek yok sanırım:))))